Super Awesome CymaYusof
D'Owner!


Assalamualikum! Hi I'm Cyma Yusof. Welcome to My Super Awesome. Thank You. Make you Smile..Wink Wink ;)


Entries About Linkies


Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Komen juga diterima.
Click 'Hantar' sekali sahaja.



Credit



Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Ketika Melihatnya

Ketika melihat hati merasakan bahagia disampingnya...
Ketika melihatnya aku seolah terbang ke awangan...
ketika melihatnya hati merasakan sesuatu yang tidak dijangka..
Ketika melihatnya aku seolah tidak akan melepaskannya...
Ketika melihatnya hati ini tidak akan berpaling darinya..
Ketika melihatnya aku tidak mahu berkelip dari pandangan..
Ketika melihatnya juga aku hanya mahukan dia dan dia..bukanlah orang lain...









Ini LAaah orang yang telah membuatkan aku cair seketika tad...huuh.. APAKAH ? Sayang Semakin Sayang...Cinta Semakin cinta..hee..
Sayang kau Rezan Zainuddin a.k.a My Lovely Cricket..dia laaah si jantung hati,...
Tetiba-tiba tadi terpegun tengok mukanya..Hansem pulaaakk...pakwe denn ni...hahahaa...
*puji pakwe sendiri katakan..hahahaa..Tanak cakap banyak-banyak sebab tak boleh nak gambarkan camne perasaan malam ni...huh...Hanya nak cakap...
Sayang Kau Biyyy !!!!


Ya Allah Jika DIA benar Jodohku Eratkanlaah hubungan aku dengannya...Jika Sebaliknya Benarkanlah dia menjadi Jodohkuuu...Aminnnnn~~

Itu HAjeeee urntuk malam ini...Oke Terima Kasih BYE...