Super Awesome CymaYusof
D'Owner!


Assalamualikum! Hi I'm Cyma Yusof. Welcome to My Super Awesome. Thank You. Make you Smile..Wink Wink ;)


Entries About Linkies


Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Komen juga diterima.
Click 'Hantar' sekali sahaja.



Credit



Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Johan Boling



Selamat Sejahtera dan salam 1 Malaysia serta 1 blogger...

helllO reader !!! sememanagnya cyma heppy hari niyh...hahhaha...kenape erk ?? kerana hari niyh hari yang pertama kalinya dlm sejarah hidup cyma...bersnap-2 dgn pngetua
di atas pentas...hadapan murid-2 satu sekolah dan guru-2..
hahahhaa...excited jiwa niyh ! hhahhaa...

Hari tuh sekolah cyma ade anjurkan pertandingan boling tau...nak tahu citer lebih lanjut pada hari tuhh..korang leyh klick link kat bawah niyh...

SINI DEAR~


So,hari niyh lha baru penyampaian hadiah nyer..hehehe..cyma tak target ape-2 sebab cyma tak yakin yang cyma leyh menag..sebab ramai agy yang hebat-2.. hadiah mngikut kategori lelaki dan perempuan..JOHAN dalam pertandingan boling sangat lerh cyma tak sangka...
cyma ngat kan just dapat saguhati je..tp upe nyer johan..cam mimpi je..terkejeut giler seyh,
bile cikgu sebut name cyma..hahhaha*bangga seyh* XD



ce tengok niyh...hehehe







Walaupun hanya sebuah piala dan sekeping sijil..cyma tetap bangga..kOe hade ? hahahaa
jangan tegok semolek-2 cyma niyh tak kuad nak angkat bola boling...
bola boling yang angkat cyma..hahaha


Kecil-2 cili padi..kura-2 pun jalan pantas tau ! hehehe