Super Awesome CymaYusof
D'Owner!


Assalamualikum! Hi I'm Cyma Yusof. Welcome to My Super Awesome. Thank You. Make you Smile..Wink Wink ;)


Entries About Linkies


Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Komen juga diterima.
Click 'Hantar' sekali sahaja.



Credit



Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Facebook kene Hack !



Selamat Sejahtera dan salam 1 Malaysia serta salam 1 blogger..

Selamat malam semua..dah lame cyma tak menceceh kat sini kn..bnyak sesawang dah..hahaha..berabuk bagai..adeyhhh~~ hahaaha..
so,malam niyh cyma nak kogsi kan perasaan geramm kat someone yang ade otak tp terlebih guna plak..hahahah...pndai ya amaatt~~
amik kos sciece komputer..so,semua bnde nak dcuba nya...kalau boley semua bnde nak do godamm nyer...hehehe..
cyma gerammm niyh sebab faceboOk Cyma yusOf kne hackk oleh malaaaOnn mane ntah...
Hari rabu tanggal 4 hari bulan 4 ( birthday nenek ) cyma login Fb macam biase..tetibe ini yang keluar...


paswOod change at 11.37..

padahal time tuhh cyma kat sekolah..bile mase plak tukar paswOod nyer..
lepas tuhh...

email pun ditukar !

Sah lerh kene Hack !kalau hack lepas tuh pulang balik tak ape lha..tp tak pulang-2 masalahnya...
masuk hari niyh dah 5 hari dah..perhhhh !!!! teruk seyh ? ape jenis hacker lha niyh...
buad hartek plak cyma puya Fb..
tak ade ape lah dlm tuhh dOe..yang kOe nak hack..ape seyh !! baran giler seyh~
menyirap je..sayang dOe acc tuhh..zalim giler koe kan..!
malas nak ckp bnyak..naty memacam plak yang keluar..heheheh.
sO,cmpai sin je...

Sayonara~~



hope kOe pulangkan lerh balik Fb aku tuhh weyhh...





:face76: