Super Awesome CymaYusof
D'Owner!


Assalamualikum! Hi I'm Cyma Yusof. Welcome to My Super Awesome. Thank You. Make you Smile..Wink Wink ;)


Entries About Linkies


Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Komen juga diterima.
Click 'Hantar' sekali sahaja.



Credit



Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Serba Salah !



Salam Sejahtera serta salam 1 Malaysia dan salam 1 blOgger...



Selamat petang reader ! tengok gambar kat atas tuhh..begitulah perasaan cyma hari niyh tau...hehehhee.Hari niyh hari serba salah cyma...hahaha..
serba salah kerna ini : simpan perkara niyh dr pngetahuan dia , keluar dengan lelaki lain tanpa kebenaran dan tak ceritakan kepadanya dari awal lagi...

Dan sekarang semua nyer suda cyma ceritakan kepada nya..namun cyma tetap masih rasa serba salah lagi...kerana sudah kecewakan dia , tak hormati dia dan lunturkan kepercayaan yang dia berikan kepada cyma...adeyhh~~ Maap awak !

Awak : saya mintak maaf sebab saya dah kecewakan awak..sye suda hilangkan kepercayaan awak kepada saya...sye janji awk,lepas niyh sye tak buad agy benda bodoh cm ue..sye kan buad yang terbaik untuk awak...sya janjie awak !



Saya memag ade ramai kawan lelaki...tapi hanya awak yang special buad saya...memang ramai yang saya sayang...tapi saya hanya sayang saja..sementara awak...saya sayang lebih dari mereka-mereka..dan sditambah pula saya amat mencintai awak selamanya.. ! TAK TIPU tau !


Awak *dengar niyh* : Sayang saya Cinta saya hanya pada awak selamanya, tak kan penah berkurang mahupun hilang !