Super Awesome CymaYusof
D'Owner!


Assalamualikum! Hi I'm Cyma Yusof. Welcome to My Super Awesome. Thank You. Make you Smile..Wink Wink ;)


Entries About Linkies


Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Komen juga diterima.
Click 'Hantar' sekali sahaja.



Credit



Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Kependekkan Cyma teruji !

AssalammualaikOm & Salam 1 Malaysia. . .



Hari niyh cyma pegi tegOk wayang dengan kekawan berlima. .
hehe. .sangat best. .cyma tegOk citer
Bujang Terlajak. .tp belOm terlanjur. .
hahaha. .sangat best. .rugi jika kOrang tak tengok. .

KiteOrang memag niat nak pegi teman kan kawan pegi beli barang tunang. .hehe,
tp smbil ue tegok wayang. .huhu. .hari niyh tak rmai
yang tengok wayang. .tp ramai cina yang beli barang. .
almaklOm lha nak raya lha kate kan. .yang kiteOrang
nak beli barang jgak tp untuk tunang lha. .hekhekhek. .ape pOn bOley. .
so,lepas cyma tengok wayang tuhh,cyma and the geng *cewahhhhh. .haha. .
cyma dengan BFF a.k.a best friends fOrever pegi lah
survey buku. .acctualy baucer takk dapat agy. .
tp kiteOrang takk sabar sangat nak pegang buku. .sO,kite Orang pegi lha survey dulu. .
naty dah ade baucer je. .terjah je trus. .huhuhu. .*tak menyabO kan ! :D

Lepas tuhh, kiteOrang buad benda yang cyma tak suka hari niyh ialah snap-2. .haha. .dah kenape ?? tetibe tak
suka plak kan ! pe tak nyer hari niyh hari perli cyma sedunia agk nyer. .haha. .
sume perli cyma. .adessss ! sabO je lha. .
tahu lha dyeOrang jeles kan. .sebab cyma nampak cOmey bila pendek. .hahaa. .
*masOk bakOl angkat sedirik ! * Peace(Y)
Hehee,kalau tidak cyma yang puji diri sendirik sape lagi kan. .hehehe. .anything can !


ce tengok picture kat bawah niyh. . yang membuktikan bahwa cyma pendekk !


niyh yang sangat terserlah. .haha





so,dah tengok kan. .terbukti lha yang cyma niyh pendek ! hhaha. .ade cyma kesah. .!
Alhamdulillah. .sebab tuhan maseh bg lagi ketinngian yamg nOrmal. .
ade yang lebih rendah lagi dari cyma tau. .
sO,sape yang pendek seperti cyma. .chill Okeyh !

Tuhan itu maha adil. .setiap manusia yang dicipta nyer ade kelemahan dan kelebihan nyer. .sO,kita sebagai umat nyer perlulah bersyukur ape jua yang diberikan Oleh kita. .pasti ade hikmah nyer !!