Super Awesome CymaYusof
D'Owner!


Assalamualikum! Hi I'm Cyma Yusof. Welcome to My Super Awesome. Thank You. Make you Smile..Wink Wink ;)


Entries About Linkies


Walking Talking

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Komen juga diterima.
Click 'Hantar' sekali sahaja.



Credit



Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


apabila hati menanyakan sesuatu


AssalammualaikOm & salam 1 Malaysia. .

Cyma a berjiwang sikit hari nih tau. .( maap atas penggunaan"aku" ). .ini lha hasil nyer apabila cyma start berjiwang. .hahaa. .

PERkenalan aku & dia hanya dalm laman MUKABUKU. . mula berkenalan & berkawan. .kebetulan aku & dia telah lama kenal antara satu sama lain. .just kenal-2 gitu je??sebenarnyer just pena nmpak je. .nme pOn takkk tahu. . MUKABUKU lha yg bertemu an kami. .& lbih kenal serba sedikit. .tp lama kelamaan aku berKAWAN dgn nyer. .hati ini merasa kan sesuatu. .

hati ini ??? mengape ia berselindOng dgn keraguan. .adakah aku CINTA dia??? adakah aku SUKA dia. .??? tau pOn adakah aku SAYANG dia???? Oh hati nape ia takkk memberi an apa-2 petunjuk kpd aku. . hanya yg aku merasa kn BAHAGIA apabila bersama nyer. . setiap hari teringat & TER kenangan nya. .

Apakah ini sebenar nya petunjuk untOk aku memilikinya. . hati ini selalu membuat aku TER tanya-2. . dia kah KHALIFAH yg aku crie selama niyh. .berapa lamakah aku akn terOs bertahan dgn dia. .selama mana kah kebenaran hati ini akn terbukti. .tau pOn ia akn terOs menimbul an lebih byk lg persOalan. .

Sedetik bah an sehari tidak mendapat mesej dr nya. .hati ini terasa GUNDAH. . fikiran mula mnjadi negatif. .tetapi,apabila satu mesej masOk,hati ini melOnjak kegirangan. . adakah ini petanda yg aku SUKA kan nyer. . tau pOn hanya PERMAINAN perasaan semata-2. .

Jika aku merasa kn sebegini. .adakah dia juga??? tau pOn aku sahaja yg syOOoookk sendiri. .setiap kali aku tanya an kpd nyer jawapan nyer mesti lha pOsitif. .tp adakah ia benar. .tau pOn sekadar PROPA. .dgn aku. .

Jika ia benar-2 prOpa. .pelukah aku. .melupakan nyer. .tp hati ini amat berat tOk aku melupakn nyer. . semakin aku ingin menidakkan yg aku SUKA kan nyer. .semakin aku ingin rapat dgn nyer. .semakin aku merisau an dri nyer. .OH hati !!! mengapa ia begini kpd aku. .aku takkk thu apa perlu aku lakukan. .terOs an atau pOn meningal an nyer. ..??? tau pOn aku kn terOs menunggu JAWAPAN hati ini. .??? tetapi berapa lama kah ia akn memberi an JAWAPAN kpd aku. .pOsitif tau negatif JAWAPAN nyer. .


HANYA TUHAN YG TAHU BAGAIMANA HATI INI. .

SEKIAN. .